ژل پاورمن دلتا قرمز جمع کننده و تنگ کننده واژن خانمها

 

گشادی و شل شدگی واژن یکی از مشکلاتی است که خانمها در بعضی از مواقع و به دلایل مختلف به آن دچار میشوند. زمانی که خانمی با مشکل گشادی واژن روبرو میشود دیگر به راحتی نمیتواند از رابطه جنسی با همسر خود لذت کافی را ببرد زیرا دیگر واژن ٖآن حالت کشسانی و تنگی اولیه را ندارد و هنگام دخل به دلیل گشادی واژن فرد نمیتواند به خوبی آلت تناسلی را در ناحیه واژن خود احساس کند همین امر باعث میشود هم خود و هم همسر فرد از رابطه لذت نبرده و در بعضی مواقع زنو شوهر دچار مشکلات زیادی میشوند.

 

نقش زایمان در گشادی واژن

یکی از مشکلاتی که زایمان طبیعی برای فرد بوجود می آورد گشادی واژن است.اصولا بعداز زایمان طبیعی تغییراتی در شکل و حالت واژن بوجود می آید. هنگام زایمان طبیعی برای اینکه کودک بتواند ورودی واژن رد شود عضلات واژن کشیده و باز میشوند به همین خاطر فشار و تنش زیادی به این عضلات وارد میشود و این امر باعث میشود فرد بعداز زایمان طبیعی دچار گشادی و شل شدگی واژن شود.البته این مسئله چند روز پس از زایمان تا حدی رفع میشود و واژن به عقب بر میگردد ولی هیچ گاه عضلات به شکل اولیه خود باز نمیگردند.

 

تاثیر سن بر گشادی واژن

اصولا با بالا بدن دچار تغییراتی میشود و واژن نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد. سیستم بدن خانمها به این صورت است که بعداز سن 40 سالگی و در دوران یائسگی سطح هورمون استروژن کاهش پبدا میکند و این امر باعث نازک شدن و خشک شدن دیواره های واژن شده و در آخر واژن حالت انعطاف پذیری و کشسانی خود را از دست میدهد.

 

درمان گشادی و شل شدگی واژن

راههای مختلفی از قبیل ورزشهای کف لگن , روشهای جراحی ( که پرهزینه هستند) , لیزر و استفاده از دستگاه هیگز , برای درمان این مشکل وجود دارد. ورزشهای لگنی برای خانمها در هر سنی بسیار مفید است و به همه آنها توصیه میشود این ورزشها را در طول روز انجام دهند تا واژن همیشه حالت ارتجاعی خود را حفظ کند و ماهیچه های واژن قدرت و سفتی خوبی داشته باشند. این ورزشها درمان مناسبی برای گشادی و شل شدگی واژن هستند و تا حد زیادی این مشکل را رفع میکنند.

 

برای انجام درست این ورزشها ابتدا عضلات کف لگن را بشناسید و بدانید دقیقا کدام عضلات را باید درگیر کنید.بهترین راه برای شناخت این عضلاتی این است که زمان دفع ادرار سعی کنید جریان ادرار خود را متوقف کنید.عضلاتی که کارتوقف را انجام میدهند عضلات کف لگن هستند. برای انجام این ورزش فقط کافیست عضلات کف لگن را سفت کرده و تا 10 به آرامی بشمارید و عضلات را به حالت اولیه برگردانید سعی کنید این ورزش را در طول روز حداقل 5 بار در 10 ست انجام دهید بعداز مدت کوتاهی متوجه میشوید که واژن شما چه تغییرات مثبتی کرده است.

 

استفاده از ژل پاورمن دلتا قرمز

ژل پاورمن دلتا قرمزیک محصول گیاهی و بی ضرر برای درمان گشادی و شل شدگی واژن خانمها میباشد. ژل پاورمن دلتا قرمز دارای خاصیت تنگ کنندگی و جمع کنندگی میباشد. استفاده از این محصول باعث میشود جریان خون رسانی به واژن بیشتر شده و باعث نرمی و کشسانی و تنگی واژن میشود. ژل پاورمن دلتا قرمز رطوبت مخاط واژن را افزایش میدهد و این امر باعث میشود دیواره های واژن محکمتر و قوی تر شوند. در تولید ژل پاورمن از عصاره انار استفاده میشود و همانطور که همه میدانند عنار خاصیت انقباضی دارد و این به همین خاطر استفاده از این ژل باعث تنگی واژن میشود. استفاده از ژل پاورمن قرمز به جز خاصیت تنگ کنندگی به خاطر آنتی باکتریال بودنش باعث ضد عفونی شدن و خوشبو شدن ناحیه واژن میشود. فرمولاسیون ژل پاورمن دلتا قرمز  بر پایه آب میباشد به همین خاطر به راحتی در آب قابل حل است و کاملا بی ضرر برای فرد مصرف کننده میباشد. این محصول در قوطی های پمپی 65 میلی گرمی به بازار عرضه میشود.

نحوه استفاده از ژل پاورمن دلتا قرمز

برای استفاده از این ژل بهتر است ابتدا بدن خود را با آب ولرم شسته و با دستمال تمیز خشک کنید سپس مقداری از ژل را به ناحیه تناسلی و دیواره های داخل آن بمالید و 10 دقیقه صبر کنید تا ژل پاورمن کار اثر گذاری خود را کامل کند سپس میتوانید رابطه خود را شروع کرده و از آن لذت ببرید.

نحوه نگهداری از ژل دلتا پاورمن

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

در دمای زیر 30 درجه و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

از تماس این ژل با چشم و دهان خودداری شود.