ژل ایموشن مشکی حجم دهنده آلت تناسلی آقایان

ژل ایموشن مشکی

 

یکی از مشکلاتی که بعضی آقایان در رابطه جنسی خود دارند کوچکی آلت تناسلیشان میباشد. این مشکل باعث افسردگی در آقایان میشود و اینکه نمیتوانند شریک جنسیشان را راضی نگه دارند و خودشان نیز نمیتوانند لذت کافی را از رابطه ببرند. سایز آلت تناسلی نیز مانند قد افراد میباشد یعنی در هر فردی متفاوت است و آقایان نباید خود را با دیگران مقایسه کنند. از نظر پزشکی اگر سایز و اندازه آلت بین حداقل و حداکثر اندازه ی نرمال باشد, سایز آلت نرمال است.

 

بهترین زمان و بیشترین رشد آلت تناسلی آقایان بین 2 تا 5 سالگی و 15 تا 17 سالگی میباشد و بعد از بلوغ سایز آلت ثابت میماند. به همین دلیل است که پزشکان توصیه میکنند که آقایان در سنین نوجوانی (15 تا 17) استمناع و خود ارضایی نکنند زیرا این کار باعث میشود جلوی رشد طبیعی آلت گرفته شده و سیستم بدن دچار اختلال میشود.

 

تاثیر افزایش سن بر کوچکی آلت تناسلی آقایان

با بالا رفتن سن آقایان به دلیل رسوب چربی در رگها و شریانات گردش خون در بدن کاهش میابد و زمانی که این امر اتفاق بیافتد عضلات و ماهیچه ها افت میکنند و سلولهای عضلانی در لوله های نعوظی آلت تناسلی نیز ضعیف میشوند و هرگاه خون به عضله و ماهیچه نرسد و یا کم برسد تمام قسمتهای بدن افت میکند و این امر کاملا طبیعی است و راه جلوگیری از آن ورزش کردن مداوم میباشد زیرا ورزش گردش خون را بالا برده و از رسوب چربی ها در بدن و رگها جلوگیری میکند.

 

یکی دیگر از علتهای کاهش اندازه آلت تناسلی به وجود آمدن بافتهای اسکار است. این بافتها با گذشت زمان و در طی رابطه جنسی و ورزش به وجود می آیند. این تجمع بافتهای اسکار روی بافتهای اسفنجی نعوظ آلت تناسلی تاثیر منفی گذاشته و باعث کوچک شدن آلت میشود و نعوظ را مختل میکند.

 

تاثیر افزایش وزن بر کوچکی آلت تناسلی آقایان

همیشه چاقی مشکلاتی را برای فرد بوجود میآورد که به سختی قابل جبران هستند. افزایش وزن و جمع شدن چربی در اطراف شکم و معده یکی از مشکلات اساسی برای آقایان میباشد زیرا باعث میشود احساس کنند سایز آلت تناسلیشان تغییر کرده و کوچک شده است. اما این تفکر از نظر پزشکی رد شده و نادرست محسوب میشود.

 

دلیل اینکه فرد در زمان چاقی احساس میکند آلتش کوچک شده این است که آلت تناسلی به دیواره های شکم متصل میباشد و زمانی که شکم فرد بزرگ میشود آلت تناسلی را به سمت درون خود میکشد و فرد احساس میکند سایز آلت تناسلیش کوچک شده است. البته نکته قابل توجه این است که اگر فرد چربی های اطراف شکم خود را از بین ببرد سایز آلت تناسلیش به حالت اولیه باز میگردد و جای نگرانی نیست.

 

تاثیر سیگار بر سایز آلت تناسلی آقایان

تاثیرات منفی مواد شیمیایی داخل سیگار بر همگان روشن است. این تاثیرات منفی روی آلت تناسلی آقایان نیز تاثیر منفی میگذارد. مواد شیمیایی داخل سیگار باعث صدمه زدن به عروق خونی آلت تناسلی شده و از خون رسانی و کشش در این ناحیه جلوگیری میکند و این امر باغث میشود به مرور زمان آلت تناسلی دچار اختلال شده و دیگر قادر به نعوظ نباشد. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل ترک دخانیات است.

 

ژل ایموشن مشکی

 

ژل ایموشن مشکی درمان کوچکی آلت تناسلی آقایان

ژل ایموشن مشکی یک محصول حجم دهنده برای آقایان میباشد. ژل ایموشن مشکی بهترین گزینه برای آقایانی میباشد که به هر دلیل از کوچکی آلت خود رنج میبرند. این محصول کاملا گیاهی و بدون ضرر میباشد. ترکیبات موثر این محصول عبارتند از فلفل و لیمو که خاصیت حجم دهندگی دارند. فلفل باعث افزایش جریان خون در بدن میشود به زمانی که گردش خون افزایش یابد و خون رسانی به عضلات و ماهیچه ها درست انجام می شود .

 

تمامی محصولات ایموشن آنتی باکتریال هستند به همین خاطر از ایجاد عفونت و حساسیت جلوگیری میکنند. فرمولاسیون ژل ایموشن مشکی بر پایه آب است به همین خاطر به راحتی در آب قابل حل میباشد.

 

تاثیر گذاری ژل ایموشن مشکی در افراد متفاوت میباشد و بستگی به سیستم بدن هر فرد دارد. عواملی مانند سن فرد, نوع پوست و میزان کوچکی آلت شخص در تاثیر گذاری ژل ایموشن مشکی نقش دارند. ولی نکته مهم این است که کارایی این ژل بسیار عالی بوده و به مرور زمان کار خود را انجام میدهد و فقط زمان تاثیر گذاری آن در هر بدن متفاوت است.

 

نحوه مصرف ژل ایموشن مشکی

ژل ایموشن مشکی را باید به مدت 8 الی 16 هفته به طور مداوم استفاده کرد. نحوه استفاده به این صورت است که روزانه 2 بار به مدت 3 تا 5 دقیقه استفاده شود. برای استفاده از ژل ایموشن مشکی ابتدا آلت تناسلی خود را شسته و سپس با یک دستمال تمیز خشک کنید بعداز آن مقداری از ژل ایموشن مشکی را روی آلت تناسلی خود مالیده و آلت خود را به حالت کششی ورزش دهید یعنی اینکه آلت خود را به سمت بیرون بکشید این کار باعث خون رسانی به ماهیچه های آلت شده و میدانید که در هر قسمت از بدن که خون رسانی افزایش یابد ماهیچه آن قسمت رشد خواهد کرد.

 

ژل ایموشن مشکی

 

شرایط نگهداری از ایموشن مشکی

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

در دمای زیر 30 درجه نگهداری شود.

هنگام رابطه جنسی از این ژل استفاده نشود(با آلت تناسلی همسرتان برخورد نکند)

در هنگام خرید ژل ایموشن مشکی به تاریخ انقضای آن توجه کنید.