نقد و بررسی کاندوم کادکس تاخیری :

یک قطعه نازک از جنس مواد لاستیکی است که در طی رابطه جنسی به آلت تناسلی انسان متصل است و مانع از از عفونت های جنسی (STI) از جمله اچ آی وی و بارداری ناخواسته می شود. این وسیله از شما و شریک زندگی شما در طول رابطه جنسی محافظت خواهد کرد. نکته مهم: استفاده از دو کاندوم در یک زمان می تواند موجب شکستن آنها شود استفاده از روان کننده های مبتنی بر آب باعث می شود که تجربه آن راحت تر و لذت بخش تر باشد اما استفاده از روان کننده های مبتنی بر روعن باعث تضعیف آن می شود.

استفاده از کاندوم تاخیری به طور مداوم و درست کمک خواهد کرد که شما را از خطر ابتلا به عفونت های انتقال دهنده جنسی (STI)، از جمله HIV جلوگیری کند، بنابراین شما می توانید رابطه جنسی لذت بخش تر داشته باشید.آنها همچنین از بارداری ناخواسته در طول رابطه جنسی جلوگیری می کنند. در اینجا می توانید نحوه استفاده از نوع مردانه را مطالعه فرمایید.محبوب ترین و رایج ترین نوع از یک لاتکس نازک (لاستیک) ساخته شده است.

کاندوم ها چگونه کار می کنند؟

HIV و STI ها می توانند بر روی مایعات جنسی مانند مایع منی، مایعات واژینال و خون منتقل شوند. کاندوم ها یک مانع بین این مایعات و نقاط ورود به بدن یک فرد ایجاد می کند و باعث محافظت از فرد میشوند، مانند:

  • واژن
  • anus
  • آلت تناسلی (مجرای ادرار) دهان (به خصوص اگر زخم های بزرگ باز یا لثه های خونریزی وجود داشته باشد)

اگرچه چندین STI نیز می توانند از طریق تماس پوست به پوست (به عنوان مثال زگیل های تناسلی) منتقل شوند، اما هنوز هم خطر بسیاری از این عفونت ها را کاهش می دهد.

چه زمانی باید از کاندوم استفاده کنم؟

شما می توانید از آن برای محافظت از خود و شریک زندگی خود از HIV و STI ها استفاده کنید:

  • در طول رابطه جنسی واژن، مقعد و خوراکی
  • هر بار که شما رابطه جنسی دارید
  • هنگام اشتراک گذاری اسباب بازی های جنسی (قرار دادن جدید برای هر شریک)

قرار دادن قبل از هر گونه تماس بین آلت تناسلی مرد و یک ناحیه تناسلی یا دهان شریک جنسی به حداقل رساندن خطر برای هر دو شما را تضمین می کند.

روش استفاده از کاندوم:

شما دستورالعمل هایی را در مورد نخوه استفاده در داخل بسته بندی محصول پیدا خواهید کرد، اما در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که بسیار مهم هستند و باید به آنها دقت کنید: تاریخ انقضای را حتما بررسی تمایید بررسی کنید که علامت گواهینامه (FDA، CE، ISO یا Kitemark) داشته باشید. این به این معنی است که آزمایش شده و با استانداردهای ایمنی مطابقت دارد.بسته را با دقت باز کنید تا محصول آسیب نبیند. معمولا یک پیکان در روی بسته بندی وجود دارد تا شما را در مسیری که باید آن را باز کنید هدایت کند. از دندان ها یا قیچی های خود و با ناخن های تیز یا جواهرات و… برای باز کردن استفاده نکنید خیلی آهسته آن را رو از لبه ی زیگ زاگی باز کنید پشت و روی رو تعیین کنید و با نگاه کردن به آن متوجه میشید که از کدوم طرف باز میشه.

اگر احیاناً تو یه جای تاریکی هستید که چشماتون محصول را رو نمیبینه، با انگشتاتون میتونید لمس کنید که به کدوم طرف باز میشه. آروم باشید.قبل از پوشیدن آن، اون رو بیش تر از ۱ دور(نیم سانت) باز نکنید چونکه باعث آسیب رسیدن بهش میشه.مطعئن شوید که سر نگه دارنده کاندوم مسقیم و روبه بیرون است مطمئن شوید که آلت مردانگی شما در حالت نعوظ ( تحریک کامل) باشه. باید کاملاً فیت بشه. اگر هنوز به اندازه کافی تحریک نشدید و آلت شما کاملاً نعوظ نکرده، صبر کنید تا به نعوظ کامل برسید و بعد ادامه مراحل رو طی کنید. سر نگه دارنده رو فشار بدید تا هوای درون اون خالی بشه تا وقتی شما اون رو می پوشید هوای خالی وجود نداشته باشه. و آن را تا انتهای آلت باز کنید.

اگر نوع دخول آلت جنسی رو عوض کردید ، اون رو هم عوض کنید.مثلا اگر رابطه دهانی داشتید و خواستید رابطه مهبلی برقرار کنید، محصول رو عوض کنید. هر مدلی رو که خواستید عوض کنید ، قبلش اون رو عوض کنید.این محصول در اندازه های مختلفی عرضه شده. شما می توانید اندازه های مختلف آن را امتحان کنید تا یکی از بهترین ها را برای شما یا شریک زندگی تان پیدا کنید. یک کاندوم مناسب باید تماما به پایه آلت تناسلی رول داده شود و شما احساس راحتی کنید تا اینکه واقعا تنگ باشد. از سوی دیگر، آن نباید بیش از حد محکم و و تنگ باشد زیرا خطر پارگی را به همراه خواهد داشت.اگر شما به لاتکس حساس هستید، می توانید از مدل آزاد بدون لاتکس استفاده کنید که از پلی ¬ اورتان یا پلی ایزوپرن ساخته شده است. نوع زنانه نیز بدون لاتکس است.

 

بررسی و نقد کپسول تاخیری گودمن

کپسول تاخیری گودمن برای افزایش سایز، قطر و ضخامت عضو تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول تاخیری گودمن، برای درمان و حل مشکلات جنسی بسیار راهگشا می تواند باشد.

همچنین باید توجه داشت که هر مشکلی که پیش بیاید، راه حل هایی نیز دارد. اگر شما فکر می کنید که تمامی راه حل ها را امتحان کرده اید، بدانید که اینگونه نیست، همیشه راهی وجود داشته که از دید ها پنهان بوده و در عین حال بهترین و کارآمد ترین راه حل نیز می باشد.
شما بهتر است بجای گمراهی و طولانی کردن مسیر خویش برای رفع مشکلات تان، راه و مسیر درست را انتخاب کنید. مشکلات موجود در طول زندگی مشترک نیز از جمله مشکلاتی است که باید به نحو احسن بررسی و حل گردد.

نداشتن رضایت جنسی در زندگی مشترک را هرگز نمی توان و نباید نادیده گرفت و یا آن را کم اهمیت بر شمرد. اکثر زوجین بر اثر نارضایتی های جنسی و زناشویی به مراکز درمانی مراجعه کرده و از متخصصین راهنمایی می خواهند. دکتر دیلی راه مشاوره را برای این زوجین با هر نوع مشکلاتی که دارند هموارتر کرده و امکان برقراری تماس را برای آن ها فراهم نموده است.
مشکلات جنسی ممکن است خودشان را به شکل اختلاف و افسردگی نمایان سازند. همچنین افرادی که عمدتا به این نوع مشکلات دچار هستند با بی خوابی های ممتد روبرو می شوند. برطرف کردن مشکل جنسی نیاز به بررسی و غنی سازی عمیق رابطه زوجین دارد.
راه هایی که برای برطرف کردن اختلال های جنسی وجود دارد بسیار زیاد است، اما توجه داشته باشید که اگر درمان این نوع مشکلات را به تاخیر بیندازید، با بدتر شدن آن روبرو می شوید.

اکنون به این موضوع می پردازیم که چه مشکلاتی ممکن است در زندگی مشترک زناشویی وجود داشته باشد؟

عدم تحریک جنسی، مشکل عدم تحریک جنسی یکی از مشکلاتی است که اختلافات زیادی را با خود به خانواده ها وارد کرده و ممکن است آسیب های جدی در پی داشته باشد،متخخصان دکتر دیلی برای درمان این مشکلات محصولاتی کارآمد و موثری را به شما معرفی کرده اند.

بی میلی جنسی، یکی از رایج ترین مشکلات زناشویی است که افراد در صورت عدم پی گیری و درمان این مشکلات، یا شدت گرفتن آن موجه شده و ممکن است اختلافاتی پیش آورد.

انزال زودرس و دیررس: در درمان این نوع مشکلات همسر نقش بسیار مهمی دارد، بدین گونه که وی باید بر کم کردن اضطراب و افزایش اعتماد و باور های فرد تلاش کند.

اختلال مشترک جنسی زن و مرد، وقتی رخ می دهد که زن و شوهر تمایلی برای برقراری رابطه جنسی نداشته و یا حتی از رابطه نفرت دارند.

کپسول تاخیری گودمن

این کپسول با افزایش گردش خون در عضو تناسلی، بهبود عملکرد این عضو را در پی دارد که سبب افزایش حجم و طول عضو تناسلی می گردد.

بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان، نسبت به کوچک بودن عضو تناسلی خود بشدت در رنج بوده و بخاطر وقوع این مشکل احساس حقارت و خجالت پیدا می کنند.

کوچک بودن عضو تناسلی در آقایان آثار منفی بسیار زیادی را در بر دارد، که خجالتی شدن، عدم اعتماد به نفس، افسردگی، استرس، نگرانی، اضطراب، سر خورده شدن از روابط جنسی و زناشویی و عدم رضایت شریک جنسی، قسمتی از این آثار سوء و منفی می باشد.

برای درمان، حل و رهایی از این مشکلات و ناتوانی ها کپسول تاخیری گودمن، انتخاب مناسب و کاربردی خواهد بود. این کپسول تاخیری ضمن حفظ سلامتی و افزایش کیفیت جنسی، سبب رشد اندازه و حجم عضو تناسلی، درمان زود انزالی، افزایش قوای جنسی و همچنین درمان و حل سستی نعوظ می گردد.

این کپسول متشکل از مواد گیاهی می باشد و در صورت استفاده از آن هیچ گونه عارضه جانبی و خطرناک برای بدن در بر ندارد.

ویژگی های کپسول کپسول مکس من 12 عددی

کپسول مکس من 12 عددی ، باعث بهبود و افزایش گردن خون در عضو تناسلی آقایان می گردد. این کپسول تاخیری با تاثیر بر عملکرد و بهبود عضو تناسلی، باعث خون رسانی بیشتر و مناسب تر به عضو شده، که نتیجه آن باعث افزایش، رشد و حجیم شدن قابل توجه در طول، ضخامت و قطر عضو تناسلی آقایان می شود.

در باور و دید آقایان به قدرت مردانگی خودشان، اندازه و حجم عضو تناسلی بسیار مهم و تاثیر گذار است. یکی از بارز ترین تاثیرات منفی و آثار سوء در این زمینه، کاهش چشمگیر اعتماد به نفس در آقایان می باشد. این عارضه معمولا در اثر ناهنجاری های ژنتیکی یا هورمونی شکل می گیرد.

اگر این اختلال در دوران نوزادی و کودکی بررسی و تشخیص داده شود، به وسیله استفاده از تستوسترون می توان به درمان و حل این مشکل اقدام کرد. هورمون جنسی، باعث تحریک و رشد عضو تناسلی در دوران کودکی و حتی رشد این عضو پس از بلوغ می شود.

در دوران بزرگسالی و جوانی برای رشد و حجیم کردن عضو تناسلی، راه حل مناسب و مفید استفاده از کپسول تاخیری گودمن می باشد. این کپسول حاوی مواد کاملا گیاهی می باشد که پس از مصرف آن سبب افزایش خون در ناحیه تناسلی آقایان می شود.

افزایش گردش خون مناسب باعث گسترش، توسعه و تکثیر سلولی در بافت عضو تناسلی می شود، که در نتیجه آن افزایش قوای جنسی، افزایش نعوظ و افزایش سایز و حجم عضو تناسلی را با خود به همراه دارد.

 

نحوه استفاده و مزایای استفاده از کپسول تاخیری گودمن

مصرف کپسول تاخیری گودمن متناسب با ویژگی های متفاوت فیزیولوژیکی و جسمانی افراد می تواند متفاوت باشد. مصرف مجاز و استاندارد این کپسول یک تا دو عدد قرص یک ساعت پس از خوردن غذا است. برای جذب بهتر قرص مناسب است که آب کافی مورد استفاده قرار گیرد.

در صورت فراموش کردن یک وعده استفاده از کپسول، دوز آن را در نوبت بعدی مصرف نباید بیشتر کرد. این کپسول به دلیل برخورداری از منشأ گیاهی، متابولیسم آن به راحتی در بدن صورت می گیرد. مصرف این کپسول برای مبتلایان به فشار خون بالا، بیماری کلیوی و مشکلات قلبی توصیه نمی گردد.

این دارو باید دور از دسترس کودکان، نور خورشید و در محیط خشک و خنک نگهداری شود. همچنین استفاده این کپسول با مواد اسیدی مانند سرکه و آبلیمو به دلیل از بین بردن اثرات آن، نباید انجام گیرد.

از مزایای کپسول تاخیری گودمن، برطرف کردن انزال زودرس، مسلط شدن بر قدرت و کیفیت رابطه جنسی، بهبود و حل اختلالات نعوظی، افزایش سایز، اندازه و حجم عضو تناسلی آقایان را می توان ذکر کرد. همچنین مصرف این دارو در درمان و حل سرد مزاجی آقایان نیز می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

تقویت کننده قوای جسمانی و جنسی، افزایش میل جنسی، افزایش و بهبود گردش خون، ارتقا و حفظ سلامت عضو تناسلی، افزایش شور و نشاط جوانی، کاهش استرس، اضطراب و نگرانی از دیگر مزیت های برجسته کپسول تاخیری گودمن به شمار می رود.

کپسول تاخیری گودمن درمان ناتوانی جنسی – این کپسول از ۶۰ عدد کپسول مکمل گیاهی که به صورت کاملاً طبیعی میباشد تشکیل شده است.کپسول تاخیری با افزایش جریان خون در آلت مردانه سبب قدرت و سختی نعوظ و افزایش زمان مقابرت و جلوگیری از انزال زودرس میگردد.

این کپسول با افزایش جریان خون در بافت های اسفنجی و خون پذیر الت تناسلی و غده کورپورا کاورنوسا باعث افزایش چشم گیر طول آلت مردان شده و ضخامت و سختی دائمی را در حالت شق پذیری برای شما به ارمغان میاورد. از دیگر محصولات مشابه قطره اسپانیش فلای است.