هیرتامین بهترین قرص تقویت کننده مو

قرص هیرتامین : بهترین و قوی ترین قرص برای تقویت مو و ناخن می باشد . اگر ریشه مو  ضعیفی دارید یا با هر بار شانه کردن احساس میکنید خیلی از موهاتون رو از دست میدید باید مراقب باشید . قیمت قرص هیرتامین در داروخانه   ۹۱۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد .

وقتی سیستم ایمنی بدن ضعیف شود و یا شما در حالت نرمان زندگی قرار ندارید . منظورم استرس استعمال دخانیات هر نوع دودی  آلودگی هوا و مصرف دوره های غذایی بدونه ویتامین و پروتیئن شیوه زندگی حتی بالشت زیر سر تمامی این موارد ذکر شده باعث شده تا وضعیت مو های خود با ایجا برسه محصولات زیادی جهت رشد مجدد مو و تقویت ریشه مو ساخته شده ما در این مقاله قصد داریم بهترین قرص تقویت کننده مو را به شما معرفی کنیم .

 

 

بهترین قرص تقویت کننده مو

بهترین قرص تقویت کننده مو

بهترین قرص تقویت کننده مو

قرص هیرتامین یا کپسول هیرتامین ؟

با توجه به محصولات کمپانی هیرتامین انواع قرص و کپسول های تقویتی و رشد مجدد مو و ناخن – اسید امینه های ضروری و بسیاری محصولات دیگر از واژه عامیانه قرص هیرتامین استفاده میکنند که باید بگم خدمت شما هیرتامین اصلی به صورت قرص عرضه نمیشود  و از ۳۰ عدد کپسول بی رنگ شیشه ایی ساخته شده است به همراه بارکد معتبر خود کمپانی

 

تشخیص اصل بودن قرص هیرتامین

هیرتامین اصل و تقلبی فرقی با هم ندارند با توجه به دوستان کپی کار باید بگم که در بعضی از مواقع نمونه تقلبی از نمونه اصلی قشنگ تر هست ولی در باطن اصلا اون جوابی رو که باید بده رو نمیده و انگار پول رو ریختید تو جوب . اول از همه یک مدل تقویتی داره این برند که به شکل پاستیل هستند هیرتامین های پاستیلی برای رشد و تقویت مو شما مناسب نیستو یک محصول مولتی ویتامین می باشد .

اولین مورد که باید بررسی کنید زیر درب قوطی قرمز رنگ پلمپ خود شرکت هست که به راحتی با کوچیک ترین اشاره باز میشود یعنی اگر دیدید پلمپ خیلی محکم هست باید شک کنید .

یا اگر دیدید پلمپ روی در قوطی جدا شده از خوردن محصول خودداری کنید

نکته بعدی شناسایی قرص هیرتامین تقلبی اینه که به صورت قرص باشن کمپانی اصلی این برند محصول خود را با کپسول عرضه کرده نه قرص .

نکته بعدی اینکه وقتی با گوشی بارکد محصول رو میخوانیم پرچم سازنده یعنی امریکا و کاندا رو براتون میاره و در صفحه اصلی وب سایت خود شرکت هیرتامین رو داره .

 

کپسول هیرتامین اصل
کپسول هیرتامین اصل

قرص هیرتامین قرمز رنگ

هیرتامین قوی ترین دارو برای رشد مو و تقویت کننده ریشه مو و ناخن میباشد . قرص هیرتامین با قوطی قرمز رنگ مخصوص بانوان می باشد هیرتامین با توجه به سیستم بدنی اقایان با بانوان ساخته شده یعنی اگر پسر هستید نباید از محصول قرمز رنگ این شرکت استفاده کنید .

البته بی تاثیر نیست ولی برای اقایان هم با همین برند محصولی برای رشد مو اقایان ساخته شده که قوطی های آن به رنگ مشکی می باشد .

 

 

 

چرا هیرتامین بهترین ویتامین برای مو است

 

قرص تقویت کننده موی هیرتامین Hairtamin مکمل قدرتمند و مغذی با مواد تشکیل دهنده اثبات شده علم پزشکی است که برای محفاظت از موها و داشتن موهایی بلندتر و ضخیم  طی یک الی دو دوره با قابلیت رشد تا ۶۰ سانتی متر رو دارد

درست وقتی که فکر کردید  هیچ دارو قرص و کپسولی یا راه حلی نمی تواند موهای شما را بهتر کند، فرمولاسیون این کپسول گیاهی با ترکیبات فوق العاده موهایی سالم، پر پشت و بلند مانند ستاره بدرخشد برایتان هیرتامین حاوی ویتامین C، A، D ، بیوتین، تیامین، زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک، آلوورا و …

مواد معدنی قوی، روی، به خاطر ارتقای نفوذ سلولی و رشد بافت در کمک به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو شناخته شده است.

 

خرید قرص هیرتامین اصل

 

خرید قرص هیرتامین به  صورت اینترنتی : کافیست فرم زیر را پر کرده و منتظر کارشناسان فروش ما باشید . در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت تنها راه دسترسی ما به شما شماره تلفن وارده شده توسط خود شما می باشد پس در وارد کردن اطلاعات تماس دقت کنید .

در صورتیکه شما ۳ مرتبه پاسخ تلفن همراه خود نداده باشید سفارش شما کنسلی تلقی خواهد شد و محصولی برای شما ارسال نخواهد شد.