بیوگرافی علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی

 

به تازگی با منشتر شدن چندین عکس زمزمه هایی در مورد ازودواج الهام حمیدی شندیده میشد ولی هیچ گاه به طور رسمی خود خانوم حمیدی و علیرضا صادقی اعلام نکرده بودن.

با توجه به سیاست های ذهنی خانوم حمیدی هیچ وقت نخواستند این جور موضوعات رسانه ایی شود.

 

حتی در سفری که به کیش داشتند همراه اقای علیرضا صادقی فیلم ازشون منتشر شد که کنار هم مشغول راه رفتن بود . و صورت اقای صادقی اصلا واضح نبود برای انتشار این فیلم به شدت مورد انتقاد خانوم حمیدی قرار گرفت و حتی از شخصی که این فیلم را منتشر کردن هم شکایت شد.

 

خب بنا به دلایلی که این زوج میدانند و ما نمیدانیم هیچ اطلاعاتی و رزومه ایی در مورد همسر الهام حمیدی به طور رسمی منتشر نشده است. و فرانیاز هم نمیتواند بیوگرافی هایی که از منابع موثق دریافت نمیکند را در سایت انتشار دهد.

 

عکس همسر الهام حمیدی علیرضا صادقی

 

الهام حمیدی برای دومین بار ازدواج کرد

 

بعد از چند سال الهام حمیدی در تاریخ سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷ در سن ۴۱ سالگی خبر ازدواجش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.

 

 

 

 

عکس علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی

 

عکس همسر الهام حمیدی

 

 

 

بیوگرافی الهام حمیدی همسر علیرضا صادقی

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356  در شهر تهران است و دو برادر دارد که از خودش کوچکتر دارد. تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است . وی در سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی دنیا پا به دنیا بازیگری گذاشت و توانست ۴ سال بعد آن با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما دریافت کند.