آرایش چشم ملایم در ۵ دقیقه: در عین حفظ سادگی متوانید چهره خواب آلود صبح را بپوشانید

بدون آنکه زمان زیادی را صرف آن کنید.

آرایش چشم ملایم

 

یک آرایش ملایم می‌تواند اعتماد به نفس و جذابیت شما را افزایش دهد. ما در این مطلب روش آرایش چشم ملایم دخترانه را به شما آموزش خواهیم داد و بعد از مراحل گام به گام آرایش چشم، راز‌هایی را که باعث دوام آرایش چشم‌ها می‌شوند، نیز بیان می‌کنیم.

 

اشتباهات آرایش چشم

آرایش چشم ملایم با سایه قهوه ای

 

مدل های آرایش چشم لایت

چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرایش چشم ساده نسبت به آرایش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرایش چشم ساده و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم، تیرگی دور چشم، پلک افتاده و … را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی داشته باشید میتوانید با ترفندهای آرایشی آن ها را درت نشان دهید.

 

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم و دخترانه

 

آرایش چشم ساده

در آرایش چشم ساده معمولا از سایه چشم هایی به رنگ های ملایم مانند صورتی، گلبهی، یاسی، هلویی به مقدار بسیار کم استفاده میشود همچنین در این سبک آرایش چشم خط چشم خیلی دنباله دار و پهن نیست بلکه بسیار نازک و کوتاه کشیده میشود.

 

روش صحیح کشیدن خط چشم برای انواع چشم‌ها

آرایش چشم ملایم صورتی

 

مراحل آرایش ملایم چشمها

چشم ها مهمترین بخش از صورت هستند که در ارتباط با دیگران مورد توجه قرار میگیرند به همین دلیل آرایش آنها بسیار مهم است باید در نظر داشته باشید آرایش چشم ها نباید به صورتی باشد که بیش از حد ممکن به نظر بیاید و باعث خطای دید در شخص مقابل بشود(انحراف چشم)یعنی آرایش چشم باید هماهنگ با کل آرایش صورت باشد نه زیادتر و نه کمتر

 

آرایش چشم ملایم برای چشم بادامی

 

فرانیاز :هنگامی که صبح از خواب بلند میشوید مطمئنا زمان زیادی برای صرف ارایش جلوی آینه را ندارید به همین منظور آرایشگر ماهری به نام  جاستین هسلوپ یک آرایش چشم ملایم را آموزش داده است تا در عین حفظ سادگی بتوانید چهره خواب آلود صبح را بپوشانید ، بدون آنکه زمان زیادی را صرف آن کنید. از یک پرایمر سایه چشم روی پلک ها استفاده کنید، به گزارشفرانیاز شاید در وهله اول این کار یک مرحله اضافی به نظرتان برسد ولی برای آرایش چشم ملایم آن را طولانی تر و ثابت تر نگاه می دارد، به ویژه اگر دارای پوست چرب باشید.

 

نحوه‌ی آرایش چشم‌ها و خط چشم تابستانی

 سایه چشم روشن

یک سایه چشم با رنگ روشن خنثی و همچنین سایه ای که چند درجه تیره تر از آن باشد انتخاب کنید. اگر پوست شما از روشن تا متوسط متغیر است می توانید رنگ کرم و کاراملی را به این منظور انتخاب کنید و اگر رنگ پوست شما از متوسط تا تیره است ، بهتر است رنگ وانیلی تا قهوه ای تیره انتخاب شود. با استفاده از قلموی سایه چشم، سایه روشن را روی تمام پلک بزنید.

 

آشنایی با ترفندهای آرایش چشم های ریز 

 

 سایه چشم تیره

با یک قلموی گنبدی شکل ، سایه را با سر نوک تیز قلمو، به قست چین خورده پلک بزنید و به گزارش فرانیاز  سپس بدون آغشتن مجدد قلمو به سایه ،  رنگ آن را به گوشه خارجی پخش کنید و سپس رد قلمو را به زیر خط مژه پایین پلک نیز بکشید و در مرکز، خط را قطع کنید. این کار را روی چشم دیگر نیز تکرار کنید.

 

 خط چشم

از گوشه خارجی شروع کنید و به ویژه خط مژه بالایی را با رنگ قهوه ای یا برنز پررنگ تر کنید، خط های کوچکی در آن نقطه بکشید تا مژه ها پرپشت تر نشان داده شود. در صورت اشتباه با گلوله پنبه پاک کنید.

.

ریمل

مژه ها را فر کنید ، سپس چند لایه ریمل مشکی تنها روی مژه های بالای پلک بزنید. اگر دوست دارید چشمان تان باز تر دیده شود، باید ریمل زدن را به سه بخش: داخلی، وسطی و بیرونی تقسیم کنید و از ریشه مژه ها ریمل بزنید، سپس مژه ها را تا سر آنها شانه بزنید.

 

آرایش چشم ملایم

رژگونه + رژلب

شما می توانید آرایش چشم ملایم روزانه را با رژگونه کرمی صورتی-هلویی و یک رژلب با رنگ طبیعی لب کامل کنید.

 

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم

 

راز‌هایی برای دوام آرایش

نکته اول:

یک پرایمر با کیفیت انتخاب کنید. یک پرایمر با کیفیت مثل Urban Decay’s Eyeshadow Primer Potion، می‌تواند تأثیر زیادی در دوام آرایش داشته باشد. استفاده از پرایمر، به عنوان پوشش پایه سایه چشم، باعث دوام آن حتی در باران، عرق و چربی تولید شده توسط پوست خواهد شد.

 

آرایش چشم ملایم با سایه طلایی

.

نکته دوم:

یک سایه چشم با کیفیت انتخاب کنید. سایه‌های زیادی وجود دارند که بسیار محو هستند یا پس از چند ساعت، کاملاً محو می‌شوند. یک پالت سایه رنگارنگ بزرگ شما را به هدفتان می‌رساند؛ با استفاده از ترکیب این رنگ‌ها آرایش لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم با سایه

آرایش چشم ملایم

آرایش چشم ملایم با سایه چشمهای پف دار