ژل ایموشن قرمز جمع کننده خانمها

ژل ایموشن قرمز تنگ کننده

 

بیشتر وقتها به عمق مشکلات زناشویی که دقت کنید متوجه میشوید که مشکلات بوجود آمده ناشی از مشکلات زناشویی میباشد ولی به دلیل شرم و خجالتی که در مورد این گونه مسائل وجود دارد زن و شوهرها در این موارد کمتر باهم صحبت میکنند و هیچ گاه به دنبال رفع این مشکلات نیستند. ولی بهترین راه برای رفع مشکلات جنسی چه در آقایان و چه در خانمها بهتر است که زن وشوهرها خجالت را کنار بگذارند و برای حل مشکلات خود تلاش کنند تا زندگی زیباتری را کنار هم تجربه کنند.

 

گاهی اوقات ماهیچه های اطراف واژن خانمها به دلایل مختلفی از قبیل زایمان , یائسگی , اضطراب بیش از حد , افزایش سن و غیره دچار مشکلات شل شدگی و افتادگی شده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و این مسئله خود فرد و شریک جنسی اش را دچار مشکلاتی میکند.

 

بر خلاف تصور عموم هیچ گاه رابطه  جنسی زیاد باعث گشادی و شل شدن ماهیچه های واژن نمیشود.واژن خانمها خاصیت ارتجاعی و کشسانی دارد به همین خاطر پس از رابطه جنسی به عالت اولیه خود برمیگردد ولی بسیار از افراد بر این باورند که رابطه جنسی زیاد به مرور زمان باعث شکل شدگی و گشادی واژن میشود که این امر از نظر پزشکی کاملا رد شده  است. شل شدگی و گشادی واژن در خانمها یکی از مشکلات آزار دهنده است و در بیشتر مواقع از کیفیت و لذت رابطه جنسی در آنها و حتی شریک جنسیشان میکاهد.

 

ژل ایموشن قرمز جمع کننده واژن

 

ژل ایموشن قرمز مخصوص بانوان

ژل ایموشن قرمز (لوبریکانت تنگ و جمع کننده) مختص به بانوان میباشد. ژل ایموشن قرمز خاصیت تنگ و سفت کنندگی عضلات واژن را دارد و با استفاده از این ژل خانمها میتوانند رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند.

 

عصاره انار که یک میوه فوق العاده و با خاصیت است در ژل ایموشن قرمز موجود است. عصاره انار دارای آنتی اکسیدان و اسیدهای گیاهی و عناصر فتو استرونیک است که بیشترین میزان برگشت حالت ارتجاعی و کشسانی را به بافت ماهیچه های واژن دارد. استفاده از ژل ایموشن قرمز (Emotion Enjoy )یکی از بهترین و ساده و بی خطر ترین راههای افزایش حالت ارتجاعی واژن است.

 

ترکیبات ایموشن قرمز

ساختار ایموشن قرمز بر پایه فرمولاسیون آب میباشد. مواد تشکیل دهنده ایموشن قرمز کاربومر,پروپیلن گلیکول,سوربیتول,متیل پارابن,گلیسیرین طبیعی و اسانس انار میباشد. این ژل به دلیل رایحه خوشی که دارد باعث میشود هنگام نزدیکی واژن و اطراف آن بوی خوشی داشته باشد که هم خود فرد حس بهتری داشته باشد و لذت دو طرف را بیشتر کند.

 

روش استفاده از ایموشن قرمز

برای استفاده از ژل ایموشن قرمز ابتدا دستها و دهانه واژن خود را با آب ولرم شسته و با دستمال تمیز خشک کنید سپس مقداری از ژل را در کف دست خود بریزید و روی کل دهانه واژن و کمی داخل آن را به ژل آغشته کنید و 10 تا 15 دقیقه بعد ژل عصر کاربردی خود را انجام داده و شما آماده یک رابطه جنسی با کیفیت هستید.

 

نکاتی در مورد نگهداری ژل ایموشن قرمز

حتما زمان خرید این محصول به تاریخ مصرف آن دقت کنید.

هنگام دریافت محصول از پلمپ بودن آن اطمینان حاصل کنید.

این محصول را از شرکتهای معتبر دارویی و یا داروخانه ها خریداری کنید و مطمئن باشید که محصول اصلی به شما تحویل داده میشود.

ژل ایموشن قرمز را دور از دسترس کودکان نگهدارید.

از قرار دادن این ژل در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.

محصول باید در دمای زیر 30 درجه نگهداری شود.

 

ژل ایموشن قرمز جمع کننده واژن