بازی افتخار پادشاهان یک بازی آنلاین استراتژی تحت وب می باشد.

به گونه ایی که برای ارتقا پیشرفت ساخت و ساز و نیرو سازی باید داخل بازی فعال باشید منابع جمع کنید معدن بسازید و تا به استخراج منابع بپردازید .

 

سازنده این بازی : HONGKONG LOVE GAME LIMITED

 

honor of kings: be a king

 

امکانات بازی

شما از یک قلعه کوچک شروع میکنید تا تبدیل به یک امپراتوری شوید.

می توانید حمله کنید ارتقا پیدا کنید و منابع غارت کنید

در طول بازی موجوداتی نزدیک شما می شوند که با آن ها مبارزه میکنید

میتوانید حرم سرا داشته باشید و تا هفت زن بگیرید بچه دار شوید و امپراتوری خود را محکم تر کنید .

در حمله ها میتوانید زندان داشته باشید زندانی بگیرید مبادله کنید بکشید یا اسیر کنید .

بازی آنلاین و تحت وب هست و برای ارتقا به زمان نیاز دارید در سطح های بالا برای ارتقا بعضی ساختمان ها باید 3 روز صبر کنید یعنی 72 ساعت زمان لازم دارد.

 

 

 

برای ارتقا سطح ساختمان ها و سرباز سازی نیاز به گندم – چوب – سنگ – آهن – سکه طلا  و زمان دارید. هر کدام به اندازه ی نیاز سطح ساختمان ها می باشد.

 

این بازی بیش از 7 سرور فعال دارد که کسانی که به تازگی اضافه میشن تو سرور های جدید قرار میگیرند تا به صورت ناجوان مردانه مورد حمله قرار نگیرند و کنار هم سطح های خودشون قرار بگیرند.

 

بعد ارتقا به سطح 5 به بالا میتوانید برای خودتان قبیله بسازید یا به قبلیه های هم شهری یا هم وطن خود بپیوندید چون این بازی به تنهایی هیچ معنایی نداره و برای بعضی از اتک ها نیاز هست یک جا با لینک شدن به هم مثلا با بیش از 50 میلیون سرباز حمله کنید خب خیلی سخت هست ک این قدرت رو یک نفر به تنهایی پیدا کنه .

 

لرد بازی افتخار پادشاهان

 

 

 

 

به خاطر همین همیشه باید گروهی دفاع کنید و گروهی حمله تا بتوانید در kingdom  دوام بیاورید وگرنه فارم میشید فارم به معنی یعنی مزرعه ولی در اصطلاح یعنی کسی که منابع زیادی داره سطح بالا داره ولی نیرو برای دفاع نداره .

خب شرین هست دیگه بدونه خسارت منابع غرات میکنیم ازش به این قلعه شیرین میگن فارم خوبی هست.

 

 

برای دانلود بازی سعی کنید از هر سایتی دانلود نکنید چون ممکنه بد افزار یا ویروسی باشه و بعد براتون مشکل ایجاد کنه . امن ترین سایت خود گوگل هست منظورم گوگل پلی استور هست.

برای دانلود بازی در سایت گوگل پلی استور روی لینک زیر کلیک کنید .

 

دانلود بازی افتخار پادشاهان

 

بازی دو صفحه مجزا داره برای بازی که به ترتیب براتون توضیح میدم .

 

قسمت اول (castle) یا همان داخل قلعه هست .

در این قسمت شما میتوانید فقط ساختمان مزارعه سرباز سازی و دانشگاه یا همان اکادمی را ارتقا دهید برای آموزش سطح سربازان . یا قهرمان هاتون رو بفرستید برای جنگ بین قهرمانان

 

قلعه بازی افتخار پادشاهان

 

 

آموزش بازی داخل castel

 

قسمت دوم (kingdom) هست یا همان پادشاهی

 

که برای اتک زدن غارت کردن و حمله با دارکنس ها هست بیرون از قلعه . در این قسمت همسایه ها دارکنس ها بقیه قلعه ها را می بینید معادن هم همین جا قرار دارند برای غارت کردن

 

king dom بازی افتخار پادشاهان

 

آموزش بازی در قسمت kingdom