ژل ایموشن نارنجی گرم کننده و تحریک کننده بانوان

ژل ایموشن نارنجی گرم کننده و تحریک کننده خانمها

 

دلایل سرد مزاجی بانوان

سرد مزاجی و بی میلی به رابطه جنسی در خانمها عوامل متعددی مانند داشتن رابطه بی کیفیت ,افسردگی بعد از زایمان,نزدیک شدن به یائسگی,اضطراب و استرس بیش از حدو غیره دارد و مردان در بوجود آمدن این گونه مشکلات نقش به سزایی دارند. اصولا در حل این گونه مشکلات مهمترین بخش آن شناخت و فهمیدن دلیل بوجود آمدن آن میباشد.

 

در بیشتر مواقع خانمها از ابتدای ازدواج مشکل سرد مزاجی ندارند و به مرور زمان به دلایل مختلف درچار این مشکل میشوند. یکی از مهمترین دلایلی پس از ازدواج خانمها دچار سرد مزاجی میشوند درک نشدن و محبت ندیدن از سمت همسر خود میباشد. بیشتر آقایان پس از گذشت مدت زمانی از ازدواج دیگر محبت روزهای اول را به همسر خود ندارند و اینگونه فکر میکنند که خوب همسر من میداند که چقدر برای من مهم است پس دیگر نیازی نیست به او محبتم را نشان دهم. ولی این بزرگترین اشتباه از سمت آقایان است و میشود گفت با این تفکر آغاز نابودی زندگیشان است. خانمها زمانی که از نظر محبت و عاطفه از سمت شریک زندگی خود ارضاع شوند بیشتر مشکلاتشان خود به خود حل میشود و کمتر دچار سرد مزاجی میشوند.

 

نقش آقایان در سرد مزاجی خانمها

 

سرد مزاجی خانمها

 

یکی دیگر از دلایل بروز سر مزاجی در خانمها به ارگاسم نرسیدن هنگام رابطه جنسی میباشد. زمانی که فرد در زمان رابطه به ارگاسم نرسد به مرور زمان میل جنسی خود را از دست میدهد و دیگر علاقه ای به رابطه ندارد. آقایان باید به این نکته توجه کنند که قبل از اینکه خودشان به ارگاسم برسند حتما همسر خود را به ارگاسم برسانند . این مساله بسیار مهم است زیرا از بروز مشکلات سرد مزاجی خانمها جلوگیری میشود و هم مشکلات عصبی برای طرف مقابل به وجود نمیآید.

 

در بیشتر مواقع زمانی که خانم در حین رابطه جنسی به ارگاسم نرسد اعصاب او تحت تاثیر قرار گرفته و به مرور زمان با تکرار این مساله فرد دچار مشکلات روحی مانند اضطراب,زود عصبی شدن,بهانه گیر شدن و غیره میشود.پس بهترین راهکار برای جلوگیری از این مشکلات بهتر از آقایان در حین رابطه جنسی با همسر خود به احساسات او نیز توجه کرده و سعی در ارگاسم همسر خود داشته باشند.

 

5 عدد ژل ایموشن نارنجی

 

ژل ایموشن نارنجی گرم کننده و تحریک کننده بانوان

ژل ایموشن نارنجی یک محرک و گرم کننده بی ضرر برای بانوانی است که به دلایل مختلف دچار سردمزاجی و مشکلات دیر به ارگاسم رسیدن میباشند.کار اصلی ژل ایموشن نارنجی افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی خانمها میباشد که این امر باعث میشود فرد در ناحیه واژن احساس گرما کرده و تحریک شود. ژل ایموشن نارنجی بدون عوارض بوده و به واسطه آنتی باکتریالی که در ساختارش به کار رفته خاصیت ضد عفونی کنندگی و پاک کنندگی واژن را دارد.

 

ژل ایموشن نارنجی دارای لوبریکانت میباشد که خاصیت روان کنندگی دارد و حس گرما و لطافت را به واژن شخص انتقال میدهد. فرمولاسیون ژل ایموشن نارنجی بر پایه آب میباشد و به راحتی قابل حل است و هیچ گونه ضرری برای بدن شخص ندارد.

 

ژل نارنجی مناسب برای خانمهایی است که سرد مزاج هستند و یا دیر به ارگاسم میرسند. البته خانمهایی هم که هیچ کدام از این مشکلات را ندارند میتوانند با استفاده از ژل ایموشن نارنجی حس گرمای بیشتری را در رابطه جنسی خود تجربه کنند و هیچ گونه منعی برای استفاده خانمها ندارد.

 

هر قوطی از ژل ایموشن نارنجی دارای 75 میلی گرم میباشد که نسبت به استفاده هر فرد متغییر است. ژل ایموشن نارنجی دارای استاندارد و سیب سلامت میباشد و تاییدیه وزارت بهداشت را نیز دارد از این رو برای استفاده از این محصول هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

5 عدد ژل ایموشن نارنجی

 

طریقه مصرف ژل ایموشن نارنجی گرم کننده :

در هر نوبت از رابطه فقط کافیست 20 دقیقه از رابطه مقداری از این ژل را در قسمت واژن و داخل آن بمالید تا اندازه ای که احساس گرما را روی بدن خود به خوبی حس کنید. نکته قابل توجه اینجاست که دیگر زمان رابطه نیازی به سشتن بدن خود ندارید زیرا این ژل بر پایه آب ساخته شده و هیچ گونه مشکلی برای فرد بوجود نمیاورد.