اموزش رژگونه زدن

اموزش رژگونه زدن

 

طرز صحیح زدن رژگونه زیبایی و جذابیت آرایش شما را کامل تر می کند. با شناخت فرم صورت خود و مناسب ترین فرم زدن رژگونه می توانید آرایشی زیباتر و بهتر انجام دهید. رژگونه شاید در ابتدای ارایش خیلی به نظر مهم نرسد ولی در اصل یکی از موارد ارایشی است که به تنهایی موجب ایجاد تغییر در چهره میشود پس باید اموزش رژگونه زدن را بیاموزیم تا ارایش بهتری داشته باشیم. برای درست رژگونه زدن ابتدا باید فرم چهره را شناخت و با توجه به حالت و فرم صورت از رژگونه مناسب استفاده کرد. در مطلب پایین به طور کامل توضیحات داده شده است.

رژ گونه بر خلاف تصور خیلی از خانمها که فکر میکنند در ارایش چندان مهم نیست, بسیار مهم و کاربردی میباشد. شما با استفاده از رژ گونه صحیح و مناسب با پوست و ارایش خود میتوانید تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید. استفاده از رژ گونه در اریش میتواند فرم صورت شخص را تا حدی تغییر دهد . مثلا افرادی که صورتی لاغر و کشیده دارند با استفاده از رژ گونه مناسب صورت خود را کمی گرد کرده و برای خود گونه ایجاد کنند.

 

اموزش رژگونه زدن

زدن رژگونه در آرایش، می‎تواند تغییر شگرفی در صورت شما ایجاد کند. رژگونه باعث می شود صورت شما شاداب و سرزنده تر به نظر برسد. زدن رژگونه یکی از ارکان اصلی آرایش صورت است. برای مواردی که نیازی به نشان دادن تفاوت نیست، رژگونه را روی گونه تان به صورتی محو کنید که حد و مرز آن مشخص نشود و فرمی یکنواختی به صورت شما دهد.

 

اموزش رژگونه زدن

اموزش رژگونه زدن

.

زدن رژگونه روی قسمت‎های برجسته و سیب مانند صورت این مدل آرایش مدلی زیبا و دوست داشتنی است و باعث می‎شود فرد چهره‎ای جوان به خود بگیرد. تا حالا شنیده‎اید که بگویند صورت‎های گرد نباید این مدل آرایش رژگونه را امتحان کنند؟ این حرف هیچ پایه کارشناسانه ای ندارد.

 

زدن رژگونه روی استخوان‎های گونه

این مدل رژگونه زدن استانداردترین شیوه برای زدن رژگونه روی صورت است. برای اینکه به خوبی این مدل حاشیه ها و لبه‎های صورت را شامل شود و یک افکت زیبا به شیوه‎ کلاسیک و قدیمی به صورت دهد، بر زدن رژگونه‎ روی قسمت‎های بالایی استخوان گونه تمرکز کنید.

 

زدن رژگونه پایین گونه

حالا داریم وارد قلمروی عجیب تری می‎شویم. این مدل رژگونه زدن بیشتر برای مدل ها استفاده می شود. مانند زمانی که هانا مورای (Hannah Muyrray) آرایشگر معروف برای شوی مد Topshop سال ۲۰۱۵ از یک رژگونه‎ قرمز برای زدن این مدل رژگونه برای گلگون کردن گونه مدل‎ها استفاده کرد.

 

زدن رژگونه نزدیک چشم ها

این مدل رژگونه زدن هم جزو مدل های نامتعارف است که بیشتر برای کسانی که در کار رقصندگی به خصوص رقص باله هستند استفاده می شود. تنها نکته در این مدل رژگونه، استفاده از یک برس کوچک آرایشی برای پخش کردن رژگونه زیر بخش بیرونی چشمان تان است.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

فرم صورت به طور کل به ۵ شکل متفاوت تقسیم بندی می شود وبرای هر نوع صورت سبک آرایش خاصی وجود دارد که در این بخش با ابهترین شکل و نوع زدن رژگونه برای صورت هایی با فرم های مختلف آشنا می شوید. هر فرم صورتی که دارید برای زدن رژگونه بهتر است گونه های خود را به سمت داخل دهان همانند تصویر بکشید تا نتیجه بهتر شود.
.
اموزش رژگونه زدن
رژگونه زدن با توجه به فرم صورت
.
صورت خود را برای آرایش تقسیم بندی کنید تا هیچ کدام از بخش های آرایش شما در زیبایی بخش دیگر تداخل ایجاد نکند. اگر صورت شما درشت است برای کوچک به نظر رسیدن ان قسمت چانه و پیشانی را کمی تیره کنید. با توجه به تصاویر فرم صورت خود را بشناسید و مطابق با فرم صورت خود فرم رژگونه زدن را دنبال کنید.