حل مشکل کلید Command W در پورتال جامع فرانیاز فراتراز نیاز هر ایرانی

حل مشکل کلید Command W

حل مشکل کلید Command W

حل مشکل کلید Command W در مرورگر سافاری برای بستن تب جاری

حل مشکل کلید Command+W به عنوان یک کلید میانبر در مرورگر سافاری شناخته می شود. اگر در مرورگر سافاری چندین تب باز باشد می توانید برای بستن تب ها از Command+W استفاده کنید. در بخش منوی فایل، با وجود میانبر Command+W، دستور close tab را مشاهده می کنید. زمانی که بخواهید تب فعال را با این دستور ببندید و این دکمه ی ترکیبی را فشار دهید، متوجه می شوید که به یک باره تمام مرورگر بسته می شود.

 

حالا اگر دوباره امتحان کنید و چندین تب را باز کنید، و به طور دستی یکی یکی آن ها را ببندید، در تب آخر، در میان گزینه های منوی فایل، جلوی این کلید ترکیبی نوشته شده است: Close Window حالا برای اینکه این کلید ترکیبی فقط روی تب های فعال کار کند باید در تنظیمات تغییراتی ایجاد کنید: به مسیر زیر بروید:

 

حل مشکل کلید Command W

System Preferences> Keyboard> Shortcuts> App Shortcuts

 

حل مشکل کلید Command W در مرورگر سافاری برای بستن تب جاری

بعد در سمت راست روی دکمه ی + بعلاوه کلیک کنید تا بتوانید میانبر ها را تعریف کنید. حالا صفحه ای باز می شود که باید از این صفحه، Application را مد نظر قرار داد و از آنجا نیز برنامه سافاری را انتخاب کنید. بخش Menu Title را پیدا کنید و آنجا عبارت Close Tab را بنویسید. برای تعریف کلید میانبر این عبارت نیز باید در بخش Keyboard Shortcut نشانگر ماوس را قرار دهید و کلید های ترکیبی Command+W را فشار دهید. در نهایت روی گزینه بعلاوه + کلیک کنید تا میانبر مورد نظر ساخته شود. حالا اگر بخواهید در چنین شرایطی تمام تب ها با آخرین پنجره ی مرورگر را با هم ببندید می توانید به راحتی دکمه های Command+Shift+W را بزنید. این یکی از قابلیت های مهم سافاری است که کاربران روزانه زیاد با آن مواجه می شوند و دانستن آن مفید به نظر می رسد.

 

فراتر از تکنولوژی

شراکت جدید سامسونگ با سه کمپانی خودروساز بزرگ آلمانی نگاهی بر هدست HTC Vive ؛ واقعیت مجازی به معنای واقعی کلمه نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی OPPO R9 Plus عرضه خواهد شد تکنولوژی فکر یک سیستم جدید خودشکوفایی و خودمدیریتی است معرفی نسل جدید تمام فلزی سامسونگ با سری Galaxy C5 معرفی نسل جدید تمام فلزی سامسونگ با سری Galaxy C5 مهاجرت لذت بخش به گلکسی S7 سامسونگ با Smart Switch