چندین روش مهم در آرایش عروس با پوست سبزه

آرایش عروس با پوست سبزه

آرایش عروس با پوست سبزه با رعایت چندین ترفند ساده

آرایش عروس با پوست سبزه

 

آرایش عروس با پوست سبزه به رعایت چندین ترفند آرایشی نیازمند است تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. همانطور که می‌دانید رنگ پوست سبزه یکی از زیباترین و جذاب‌ترین رنگ پوست‌ها در دنیا محسوب می‌شود.  از اینرو برای داشتن چهره‌ای جذاب و زیبا برای افراد با  پوست سبزه بهتر است از مدل آرایش‌های ملایم  و لایت استفاده نمایید.

 

لازم به ذکر است که هر رنگ پوستی آرایش متناسب به خود را دارد. زیرا رنگدانه‌هاى بیشترى در پوست افراد سبزه نسبت به افرادی که دارای پوستی روشن هستند وجود دارد. به جرات می‌توان گفت که داشتن پوستی سبزه یک موهبت الهی برای خانم‌ها به شمار می‌آید.

 

اما باید بدانید که از چه روش‌هایی برای آرایش پوست و مو خود استفاده کنید تا بتوانید زیبایی چهره‌ی خود را دو چندان نماید. در واقع رنگ پوست و مو یکی از موارد اصلی می‌باشد که دارای تاثیر بسیار زیادی بر روی مدل آرایش می‌باشد.

 

آرایش عروس با پوست سبزه

 

آشنایی با چندین ترفند ساده و مهم

آرایشگران محترم قبل از اینکه به آرایش عروس با پوست سبزه اقدام کنند بهتر است با یکسری نکات در آرایش پوست سبزه به خوبی آشنا شوند تا از آرایش عروس خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایند.

 

پایه پوست:

یکی از نکاتی که در آرایش عروس با پوست سبزه باید مورد توجه قرار گیرد پایه و بیس کرم می‌باشد از اینرو  بهتر است از بیس‌های مایع استفاده کنید زیرا پوست را به صورت یکدست و زیبا نشان می‌دهند. برای نتیجه بهتر باید از یک کرم پودر مایع که با رنگ پوست شما هماهنگی بیشتری دارد استفاده نمایید.

 

در واقع برای افرادی که پوست سبزه دارند به دلیل اینکه رنگدانه‌هاي قرمز پوست آنها بیشتر می‌باشد باید از کرم‌هایی با رنگ‌هاي طلایی و بژ برای زير سازي آرايش خود استفاده کنند تا اینگونه کرم‌ها رنگدانه‌هاي قرمز سطح پوست را از بین ببرد  و صورت شما بشاش‌تر و زیباتر از قبل به نظر برسد.

 

آرایش عروس با پوست سبزه

 

آرایش چشم‌ها:

از آنجا که بیشتر خانم‌هایی که دارای پوستی سبزه هستند رنگ چشمان آنها قهوه‌ای تیره یا فندقی است از اینرو یکی از نکات مهم در آرایش عروس با پوست سبزه استفاده از سایه چشم به رنگ طلایی، بنفش و برنز می‌باشد. همچنین استفاده از خط چشم‌ هايي مانند سرمه اي، طلايي و سبز پر رنگ زیبایی چشم‌ها را دو چندان کرده و باعث می‌شود که چشم‌ها درشت‌تر جلوه کنند و پوست آنها  شفاف‌تر به نظر بیاید.

 

رژ گونه مناسب عروس با پوست سبزه

 

رژگونه:

یکی دیگر از مواردی که در آرایش عروس با پوست سبزه باید مورد توجه قرار بگیرد  استفاده از یک رژگونه مناسب می‌باشد. برای این کار بهتر است از یک رژگونه با رنگ صورتى، سرخ  و زری استفاده کنید. لازم به ذکر است برای افرادی که پوستی كاملا تیره دارند به هیچ وجه نباید از رنگ‌های هلویی و قهوه‌ای  استفاده کنید، بهتر است رژگونه‌هایی به رنگ برنز و ارغوانى برای اینگونه افراد انتخاب نمایید.

 

رژ لب مناسب عروس با پوست سبزه

 

آرایش لب:

یکی از مهم ترین نکات آرایشی برای آرایش عروس با پوست سبزه  انتخاب رنگ رژلب می‌باشد. از اینرو برای اینکه زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسید بهتر است از رژلب‌هایی با رنگ قرمز تیره، بنفش و یا رژ لب‌های مایع كه براق كننده هستند استفاده نمایید.

 

رنگ موی مناسب عروس با پوست سبزه

 

رنگ موي مناسب:

یکی از نکات مهم در آرایش عروس با پوست سبزه انتخاب رنگ موی سر می‌باشد. از اینرو افرادی که دارای پوست سبزه‌ی سرد هستند بهتر است رنگ موهای بژ و طلایی را انتخاب کنند زیرا استفاده از این رنگ موها چهره‌ی آنها را شادتر و جذاب‌تر خواهد کرد. همچنین خانم‌هایی که  دارای پوست سبزه‌ی گرم رنگ هستند باید از رنگ‌هایی که در رده‌ی رنگ‌هاي قرمز قرار گرفته‌اند و رنگ‌هاي شاه بلوطي استفاده کنند زیرا با استفاده از این رنگ‌ها قادر خواهند بود زیبایی چهره‌ی خود را دو چندان کنند برای آرایش پوست های سبزه یک سری نکات کلیدی را برایتان آماده کرده ایم و آموزش میدهیم که اینگونه چهره خود را جذاب تر میکنید.

 

آرایش عروس با پوست سبزه

 

برترین آرایش های عروس برای پوست های سبزهامروزه با آمدن انواع وسایل آرایشی جدید به بازار نباید نگران هیچ یک از نقص های ظاهری صورتتان باشید. وقت این است با استفاده از نکته های آرایشی جدید و دور ریختن عقاید کهنه، چهره ای نو برای خود بسازید…

 

سایه چشم ها:

بهترین انتخاب برای پوست های تیره رنگ های برنز یاهر رنگ روشن تیره است یعنی آبی تیره، سبز تیره و…

 

پوست سبزه و تیره زیبایی خاص خود را دارد فقط باید زمان آرایش آن، دقت بیشتری داشته باشید و البته زیاده‌روی نکنید. با رعایت این نکات در آرایش کردن، می‌توانید ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی و جذاب داشته باشید.

 

آرایش عروس با پوست تیره و سبزه

 

آرایش عروس با پوست تیره

 

آرایش عروس با پوست سبزه

 

آرایش عروس با پوست تیره افریقایی

 

آرایش عروس با پوست تیره

 

آرایش عروس با پوست سبزه ارایش لایت

 

1
دیدگاه‌های نوشته